Kwaliteit en klachten
Kwaliteitsbewaking
Bij EZL kunt u vertrouwen op een team van therapeuten met uiteenlopende ervaring van revalidatie tot psychiatrie. Alle ergotherapeuten zijn bevoegd en gekwalificeerd; door continue scholing en overleg houden wij onze kennis op peil.
Gedurende de behandeling evalueren we regelmatig met u de behandeling. We stellen uw mening op prijs. U kunt uw therapeut rechtstreeks beoordelen via Zorgkaart.nl of via onze vragenlijst Cliënten Evalueren Ergotherapie (CEE kinderen; CEE volwassenen)
Heeft u een klacht?
Het kan gebeuren dat u ontevreden bent over bepaalde zaken of een klacht heeft over uw ergotherapeut. Maak uw klacht in eerste instantie kenbaar bij de behandelend ergotherapeut of de directie van EZL, dan kunnen we samen een oplossing zoeken.
Ook kunt u terecht bij het Klachtenloket Paramedici (KLP). Het Klachtenloket Paramedici informeert u over mogelijkheden om een klacht op te lossen en geeft antwoord op vragen. Bent u ontevreden over een ergotherapeut van EZL en lukt het niet om de klacht samen oplossen? Dan kunt u via het Klachtenloket Paramedici een klacht indienen. Een klachtenfunctionaris begeleidt en ondersteunt u kosteloos bij het klachtenproces. Maak uw klacht ook schriftelijk kenbaar aan uw therapeut.